Centre Comunitare Integrate în zonele sărace și izolate

Proiecte eligibile

Ce se finanţează?

Tipuri de activităţi eligibile:

  • construcţia/ reabilitarea/ modernizarea/ extinderea/ dotarea centrelor comunitare integrate
  • pe lângă structurile („încăperile”) menţionate în baremul minim pentru organizarea centrului comunitar integrat şi înfiinţarea/ dotarea următoarelor structuri:
    - un punct de lucru de medicină de familie sau un cabinet individual de medicină de familie;
    - un cabinet de medicină dentară, un punct de recoltare pentru analizele medicale, alte servicii medicale necesare unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale;
    - un centru de permanență,
    - alte puncte de lucru destinate activităților și serviciilor integrate de sănătate, sociale și educaționale
  • accesibilizarea spațiului destinat centrelor comunitare integrate și a căilor de acces;
  • asigurarea/ modernizare utilităţilor generale şi specifice (inclusiv branşarea la utilităţi pe amplasamentul obiectivului de investiții).
  • Data până la care pot fi depuse cereri de finanțare: 30.11.2021, ora 12.00

    Valoarea ajutorului

    Care este valoarea maximă a ajutorului primit de solicitant?

    Valoarea minimă eligibilă este de 10.000 euro.
    Valoarea maximă eligibilă este de 100.000 euro.


    Structură cheltuieli eligibile în proiect:
  • 98% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile ale proiectului
  • 2% contribuţie proprie
  • Obţineţi finanţarea

    Cum puteţi beneficia de fondurile nerambursabile?

    Descărcaţi şi completaţi Chestionarul Solicitantului, disponibil la butonul următor:

    După completare, ne trimiteţi chestionarul la adresa de email: finantare@laraconsulting.ro, pe baza căruia obţineţi gratuit:
  • o analiză a eligibilităţii societăţii şi a proiectului dorit, pentru a putea beneficia de aceste fonduri;
  • descrierea condiţiilor suplimentare necesare, pentru a putea beneficia de aceste fonduri (în caz de eligibilitate);
  • un pachet de ofertă personalizat (în caz de eligibilitate);
  • o sinteză a documentelor necesare şi a paşilor de lucru structuraţi, pentru a înţelege de la bun început, cât mai bine, procesul de accesare (în caz de eligibilitate);
  • răspunsuri la orice alte întrebări legate de acest program, sau de programe complementare.

  • Rata de răspuns diferă de la o firmă la alta, în funcţie de complexitatea cazului de eligibilitate. În cazul în care, nu aţi primit niciun răspuns, timp de 10 zile de la transmiterea email-ului, vă rugăm să ne contactaţi telefonic, pentru a ne asigura că solicitarea dvs. a ajuns la noi.

    GDPR