Realizarea proiectului
Implementarea fazată a proiectului

Servicii
- Monitorizarea obiectivelor proiectului şi a indicatorilor preconizaţi a fi atinşi, cu oferirea de recomandări la momentul potrivit
- Verificarea conformităţii documentelor elaborate/ originale cu cerinţele impuse prin Axa prioritară respectivă, în vederea asigurării unui nivel calitativ al acestora, corespunzător
- Cu privire la respectarea calendarului de desfăşurare a activităţilor proiectului, identificarea eventualelor probleme şi propunerea unor măsuri corective necesare pentru asigurarea respectării acestuia
- Planificarea procedurilor de achiziţie, cu respectarea prevederilor legislative în vigoare
- Întocmirea asistată a specificaţiilor tehnice / a documentaţiei de atribuire, cu respectarea prevederilor legislative în vigoare
- Derularea procedurilor de achiziţie şi la realizarea dosarelor de achiziţii, cu privire la verificarea noutăţilor în domeniul achiziţiilor din cadrul proiectului
- Controlul existenţei înregistrărilor contabile distincte pe proiect precum şi a păstrării şi arhivării corespunzătoare a documentelor
- Verificarea conformităţii documentelor contabile aferente cererilor de rambursare, cu formă şi termenele impuse de finanţator prin prevederile legislative în vigoare
- Asigurarea conformităţii măsurilor de informare şi publicitate cu prevederile din Ghidul Solicitantului şi a documentelor cadru de programare
- Întocmirea rapoartelor de progres tehnic şi a celui final
- Întocmirea dosarelor cererilor de plată / rambursare
- Urmărirea alocării bugetare şi a utilizării eficiente a Fondurilor europene şi a Bugetului de stat
- Asistentă în relaţia cu Autorităţile finanţator, la efectuarea de vizite de monitorizare şi / sau auditare
Oportunităţi

Supravegherea tip re-check a procedurilor de achiziţii derulate de alţi consultanţi

Preluarea sarcinii întocmirii cererilor de plată / rambursare, inclusiv suplimentarea forţelor de muncă, în cadrul unor proiecte de mare anvergură
